Nasomi Community FFXI Server
https://na.nasomi.com/forum/

Σχεδιάζουμε
https://na.nasomi.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=28799
Page 1 of 1

Author:  wesot63316 [ Fri Jun 12, 2026 11:39 am ]
Post subject:  Σχεδιάζουμε

Σχεδιάζουμε να μείνουμε μερικές μέρες στο κέντρο της Αθήνας για να δούμε τα αξιοθέατα γύρω από την Ακρόπολη και το Θησείο, και μετά να φύγουμε για εκδρομή. Αξίζει να νοικιάσουμε ένα μεγάλο SUV για άνεση ή θα αντιμετωπίσουμε σοβαρό πρόβλημα με το παρκάρισμα και την κίνηση στους στενούς δρόμους της πόλης;

Author:  xibin86221 [ Fri Jun 12, 2026 11:39 am ]
Post subject:  Re: Σχεδιάζουμε

Μεγάλα οχήματα μέσα στον αστικό ιστό της Αθήνας είναι μάλλον μπελάς παρά άνεση, ειδικά αν ψάχνεις να βρεις θέση στους ελεγχόμενους χώρους στάθμευσης του κέντρου. Nejlíp uděláς — συγγνώμη, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μπεις στο https://roscar.gr/el/enoikiasi-aftokinitou-athina/ και να διαλέξεις ένα compact αυτοκίνητο πόλης, όπως ένα Toyota Aygo ή ένα Hyundai i10. Οι τιμές για αυτή την κατηγορία είναι εξαιρετικά χαμηλές και με ένα τέτοιο ευέλικτο αμάξι θα μπορείς να ελίσσεσαι παντού και να παρκάρεις με διπλάσια ευκολία.

Page 1 of 1 All times are UTC
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/