* FAQ    * Search
It is currently Thu Oct 30, 2025 11:20 pm

All times are UTC

Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu Oct 30, 2025 3:01 pm 

Ik heb gezien dat BetSixty een soort VIP- of loyaliteitsprogramma heeft, maar het is niet helemaal duidelijk wat je er precies voor terugkrijgt. Gaat het alleen om kleine cashbackpercentages, of zijn er ook echte voordelen zoals persoonlijke managers of snellere uitbetalingen? Ik ben benieuwd of iemand hier het eerste level heeft gehaald en kan vertellen hoe het werkt.

PostPosted: Thu Oct 30, 2025 5:21 pm 

Ja, ik maak nu ongeveer drie maanden deel uit van de VIP-opstelling op betsixtynl. De structuur is niet zomaar wat - het groeit echt met je activiteit. De beginniveaus geven je wekelijkse cashback en betere opnamelimieten, maar zodra je het middenniveau bereikt, krijg je aangepaste bonussen, vroege toegang tot nieuwe spellen en een persoonlijke manager die zelfs uitbetalingen kan versnellen. Ik heb een paar situaties gehad waarin ik snel wilde uitbetalen, en de support regelde het letterlijk binnen een uur. Het mooie is dat je niet eindeloos hoeft te grinden; als je consistent speelt, kom je vanzelf hogerop. Ik zou zeggen dat het een van de weinige loyaliteitsprogramma's is die tastbare waarde biedt in plaats van alleen maar mooie titels.

Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC