* FAQ    * Search
It is currently Mon Dec 15, 2025 9:18 pm

All times are UTC

Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Trage opnames?
PostPosted: Tue Dec 02, 2025 4:15 pm 

Sommige platforms hebben een eeuwigheid nodig om opnames te verwerken. Ik heb het over 2-3 dagen, wat belachelijk is voor kleine bedragen. Gebruikt iemand iets dat sneller en consistenter is?

Post subject: Re: Trage opnames?
PostPosted: Tue Dec 02, 2025 5:34 pm 

De snelheid van uitbetalingen was eerlijk gezegd de reden dat ik in eerste instantie ben overgestapt. Ik blijf nu trouw aan https://dragobet.net/ omdat de verwerkingstijd daar veel sneller is. De meeste van mijn overboekingen worden dezelfde dag nog verwerkt. Ik heb ook nooit die vreemde melding "in behandeling zonder reden" gehad die sommige sites tonen. De communicatie is duidelijker en je ziet daadwerkelijk wat er gebeurt. Het vermindert de stress van het wachten, vooral als je gewoon wilt dat je kleine winst snel binnen is. Je zou het kunnen proberen als je waarde hecht aan snelle uitbetalingen.

Post subject: Re: Trage opnames?
PostPosted: Tue Dec 02, 2025 5:56 pm 

Ik heb ooit bijna een week op een uitbetaling op een ander platform moeten wachten, en het bleek dat de vertraging niet eens hun schuld was – mijn bank voerde een aantal geautomatiseerde veiligheidscontroles uit. Dus soms is de vertraging niet zoals je verwacht.

Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC